sweetie girl's Profile


offline
Member Since: 02/01/2010
Last Login: 08/28/2011
Profile Views: 7960
Age:
21
Gender:
Female
Location:
hiding my poptarts from da unicorns in the, United States
About Me:
My name is Kristin~Im a cheerleader for Milton high school~ strawberry blond/ brown eyes~Taken~ 13~ tired of being used~im into screamo ~Thats all really,i guess ^CAUTION IM HOTT^ BESTFRIEND~SuperSaiyan100(Mikeyboo
E-mail:
Website:
http://www.playlist.com/krisgoesrawr

sweetie girl's Blog

(most recent blogs)  |  View All Blog Entries (232)
Aug 27 2011 4:26PM
(=You Know Who You Are=)
♥_♥____♥_♥ Put this
♥___♥_♥__ ♥ heart
_♥___♥___♥_ on your
__♥ _____♥__ page if
___♥___ ♥___ you love
____♥_♥____ someone
_____♥_____ very much
Aug 27 2011 1:04PM
http://www.chateggs.com/index.php
XxXNinja_BombShellXxX
Aug 27 2011 12:41PM
https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=bb449eefbd07091d&page=play&resid=BB449EEFBD07091D!406&authk
mee
Aug 27 2011 12:28PM
OMG STAY SAFE!!!!
OMG THIS IS THE FIRST TIME NY SHUT DOWN THE SUBWAYS B/C OF WEATHER!!!
OMG every body in the path of it...
please be careful!!!!!
good luck
Aug 24 2011 7:09PM
~BURRR~
IM SO FUUCKING COLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aug 21 2011 3:04PM
I love Biitches
<3(:Keep drinken that hater-aid biitches:)<3
Aug 19 2011 4:44PM
^-^
Sip'n on a Mocha Frape at McDonalds in lewisburg PA.
Deal'n wif my lil' brothers bull ****.
Spent the night at mavericks house last...^-^OOPS lol i "accidentally" fell asleep watching a movie...
Partyed all day with Kaylee...
made oreo surprize with her...our own recipe...we r awesome
going back over tonight...FUCCK YEAH
ALL NIGHTER BIITCHES
haha i love yall
Aug 19 2011 4:37PM
damn
ok, so my internet craped out n i had to talk to sombody that didnt even speak good english...so now i got no internet till' like up to 4-5 days.


you may...YOU ARE wondering...
how is she online now?
how'd she know what im thinking?
_ANSWERS_
stealing McDonalds internet...btw...EEW
im just that ninja
Aug 18 2011 4:44PM
cheerleading!! * *
im going to practice...
YES IT IS A SPORT
Aug 18 2011 3:39PM
Unicorn birth certificte
Elize Garcia
Mommy: Kristin Smith
Daddy: Fishy Garcia
Birth date: August 18, 2011 3:30PM
Gender: Female

Robert Garcia
Mommy: Kristin Smith
Daddy: Fishy Garcia
Birth date: August 18, 2011 3:31PM
Gender: Male

 

sweetie girl's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (56)
R3M3mB3rzL0v3
Aug 25 2011 11:31PM

luv u to hey message me well text me i'll send u my number
R3M3mB3rzL0v3
Aug 21 2011 6:39PM

lol o0 okay xD
R3M3mB3rzL0v3
Aug 19 2011 10:37PM

hey xD
halomaster34
Aug 18 2011 11:02PM

U were right I did find sum1 4 me :)
R3M3mB3rzL0v3
Aug 18 2011 2:05PM

fishy loves squishy xD
salsh
Aug 15 2011 10:46PM

hey sexy what going on
R3M3mB3rzL0v3
Aug 14 2011 4:38PM

are made for squishing lol
R3M3mB3rzL0v3
Aug 14 2011 10:01AM

xP
R3M3mB3rzL0v3
Aug 14 2011 1:11AM

anytie buddy lol
R3M3mB3rzL0v3
Aug 13 2011 8:35PM

here i'll help you get back on ur unicorn :D
View All Friends Comments (56)

sweetie girl's Favorites

sweetie girl's Friends

    (69 friends)

sweetie girl's Fans

   (76 members that have you on their friends list but are not on your friends list)