stormey's Profile


offline
Member Since: 06/16/2009
Last Login: 07/25/2009
Profile Views: 2326
Age:
25
Gender:
Male
Location:
0V3R TH3 $T@R$ $0M3WH3R3, United States
About Me:
name storm, i love to play football, baseball with boys and i have so many great friends like antwan, kimi, rico.... i have amazing bf, he is soo great i love him
E-mail:
LESAIBEAN101@yahoo.com
Website:
myspace.com/stormeyran

stormey's Blog

Jul 24 2009 7:27PM
lonely
i sad wish there waz someone
there beside me 2 hold me
and be there foe me when i need u
bye
Jul 17 2009 2:22PM
KK10
KK10 IS ONE OF THE SMARTEST BOYS THA I KNOW AND HE CAN BE FUNNY AND NICE BUT WHEN IT COMES TO JUMPING ON THE TRAMPOLINE HE GET ALL CRAZY N I CANT HELP BUT LAUGHING ME AND KIMI.......
Jul 17 2009 2:18PM
KK10
KK10 IS SOO KOOL 2 HANG OUT WITH AND HIS SISTER IS KIMI AND WE HAVE SOO MUCH FUN N GOING TO HAVE FUN AT WILD ADVENTURES WITH THEM N IM SOOO EXCITED!!!!!!!!!!
Jun 16 2009 11:25PM
GRADE ME
F = damn youre ugly
D = your parents must be heated
C- = You're just someone I don't want to talk to, okay?
C = You're okay looking, but u need work...
C+ = You're just average
B- = Your kinda cute and ur cool i guess
B = You're cute. And you're a pretty interesting person.
B+ = Pretty damn attractive. I'd hit that.
A- = You're extremely attractive, and you're awesome.
A = DAMN YOUR SEXXXAY!!
A+ = Gorgeous... will u go out with me
A++=SO HOTT will you marry me
A+++=TAKE ME NOW ON THE TABLE AND #@*& ME AND DON'T STOP
Jun 16 2009 11:19PM
DON'T JUDGE ME!
♥Gσt A Prσblεm...Sσlνε It!
♥Lσst?...Gεt Fσund!
♥Think I'm Trippin...Tiε Mч Shσε!
♥Cαn't Stαnd Mε...Sit Dσωn!
♥Cαn't Fαce Mε...Wεll Turn Arσund!
♥Lσvε Mε?...Grεαt
♥Hαtε Mε?...Eνεn Bεttεr!
♥Think Im Uglч...Dσn't Lσσк At Mε!
♥Dσn't Likε Mч Stчlε...Dσn't Lιкє Yσurѕ!
♥Dσn't Knσw Mε... Dσn't Judge Mε!
♥Think Yσu Knσw Mε...Yσu Hαvε Nσ Idεα
Jun 16 2009 5:43PM
I robbed..the one that i love..because im a sexy beast now that might be me!!
1 (Jan) - I stabbed
2 (Feb- I Robbed
3 (Mar) - I Smoked
4 (April)- I shot
5 (May) - I kissed
6 (June) -I ran shirtless with
7 (July) - I hugged
8 (Aug) - I jumped with
9 (Sept)- i slapped
10 (Oct)- I banged
11 (Nov) - I killed
12 (Dec) - I ran naked with


Pick the day (number) you were born on

01 -
02 - a tooth brush
03 - a mexican
04 - a homeless guy

05 - Barney The Dinosaur
06 - a teletubby
07 - the one that i love
08 - a whore
09 - a bowl of cereal
10 - a gangsta
11 - my boyfriend
12 - a hottie
13 -cocaine addict
14 - condom
15 - my "boo"
16 - a ninja
17 - my crush
18 - a sexy B0Y
19 - an Easter egg
20 - a snowman
21 - a spatula
22 - cookie monster
23 - A Hot Girl
24 - yo momma
25 - Paris Hilton
26 - a pimp
27 - a mop
28 - the Trojan man
29 - my hoe
30 - my ex-boyfriend
31 - a bag of weed


Pick the color of shirt you are wearing:

White - because im sexy like that
yellow/black - because i love weed
Pink - because i love to party
Turquoise - because i like to snort cocaine
Polka Dots - because I am a tranny
Graphic - because I'm gay
Grey - because I have amazing boobs.
Other - because I'm retarded
Green - because i like shoelaces
Orange - because i am a Mexican
Red - because I am crazy like that
Blue - because that bum stole my taco
Tye dye - because Im a ****ing scuba diver
Purple - because the gummy bears raped me
Striped - Because I am an Italian
none- because im a sexy beast
Jun 16 2009 4:54PM
Love is in the air!
rules for love XD

Kiss on the Lips= I love you
Kiss on the ear= You are special
Kiss on the nose= Laughter
Kiss on the cheek= Friendship
Kiss on the forehead= I comfort you
Kiss on the neck= I want you
Kiss on the shoulder= You are wonderful
Kiss anywhere else= Be careful
Play around with hair= Can't live without you
Holding hands= Happiness
Arms around waist= You are mine/ i need you
A hug= I care
Nibble on ear= Start warming up
Smiling at each other= I like you
Lifting up eyebrows/ wink= flirtation
Looking around= hiding true feelings
Tender kiss on the side of your lips= you're mine
Wetting your lips= waiting for a kiss
tear drop= I'm losing you
Crying= I lost you
Jun 16 2009 4:51PM
HEY
Hey to the world wide network of Most Fun Games!! I'm new soo.... read my profile and if ya wanna know more bout me then message me and I might just add u!!! =P

 

stormey's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment
Kimi
Aug 27 2009 5:18PM

YOU R SOOO.. WRONG U TOLD DEM BOYS THAT THAT WAS U IN THE PIC BUT REALLY IT WAS Brandi Cyrus (Miley Cyrus sister)
Kimi
Aug 27 2009 5:17PM

I COULD NEVER DO WHAT U DID!!!!!!!!!!!!! :((
Kimi
Aug 10 2009 2:12PM

i did not do wat u think i did i would never
Kimi
Jul 25 2009 11:19PM

u still with that mathemy dude??
i_luv_dalton
Jul 22 2009 9:47AM

peanut butter and jelly unbreakable
unless u rip them aprat. thats uss.lol.
i_luv_dalton
Jul 22 2009 9:35AM

hey its a meh and u know who i am..
lol ssooo i hate fakers and so do u we were made for eachother
im peanut butter and ur my jelly lol jk XD
Kimi
Jul 20 2009 5:16PM

whats with that pic..... =]
who is that in it!!
kk10
Jul 16 2009 3:18PM

lucky # 3 h3y
Kimi
Jun 20 2009 10:38PM

HEY GURL WE HAD SOOOOO... MUCH FUN AT MY HOUSE COME BAC SOON!!!
alexander1
Jun 18 2009 4:09PM

hey

stormey's Favorites

stormey's Friends

    (67 friends)

stormey's Fans

   (10 members that have you on their friends list but are not on your friends list)