sportskid's Profile


offline
Member Since: 07/05/2009
Last Login: 07/03/2012
Profile Views: 14201
Age:
21
Gender:
Male
Location:
The, United States
About Me:
Hey I'm Scott, 14 years old, repppn da taylor gang, high socks, low cuts. wanna know more, just ask me.
E-mail:
Website:
Youtube.com/user/w1ldcats6

sportskid's Blog

Jul 28 2011 4:34PM
lmfao funny joke
ok, so my step dad told me this joke a couple days ago.

little sally came home from school today and told her mom that johnny showed her his weiner
her mother asked what was it like
sally said it reminded her of a peanut
her mom said "aww because it was small?"
sally said, no, it was salty.
Jul 24 2011 2:03PM
aboutt me
1. Name: Scott
2. Birthday: December10th
3. Birthplace: a hospital
4. Current Location:michigan
5. Eye Color:Brown
6. Height: 5'8
7. Right or Left Handed: right
8. The Shoes You Wore Today: slides
9. Your most Overused Phrase: otayy
10. Thoughts First Waking Up: noo idea,
11. Your Best Physical Feature: my height
12. Your Bedtime: whenever .
13. Your Most Missed Memory: idk
14. Your Fears:noo idear
15. Your Weakness: noo idear
16. Perfect Pizza: cheeez
17. Thoughts Before Going To Bed:shut u mi brudda
18. Your Cravings: chocolate!
19. Single/Taken?: taken... i think
20. Pepsi or Coke: pepsi
21. MacDonald or Burger King: maccy D's
22. Single or Group Dates: Single
23. Lipton Ice Tea or Nestea: nestea
24. Chocolate or Vanilla: chocolate
25. Cappuccino or Coffee: cappuccino
26. Do you Smoke: nope
27. Do you Swear: yeah.
28. Do you Sing:in du shower
29. Do you Shower Daily: yeahh buddy
30. Have you Been in Love: naa,
31. Going to College?: yepp
32. Going to get Married: yuup
33. Believe in yourself: yes! CONFIDENCE!
34. Get Motion Sickness: naa
35. Think you are Attractive: i isnt da one to judge miself.
36. Are you a Health Freak: nopee.
37. Get along with your Parents: yepp
38. Like Thunderstorms: ehh, couldnt live without em
39. Play an Instrument: yes, guitar
40. Drank Alcohol: yeahh
41. Smoked: nope
42. Been on Drugs: yes
43. Gone on a Date: yes
44. Gone to a Mall: yeahh broo
45. Eaten a box of Oreos: i got better things to do, but could.
46. Eaten Sushi: yes, never goin back
47. Been on Stage: yeah, 2nd grade.
48. Been Dumped: yes.
49. Went Skinny Dipping : i think, whn i was like 4.
50. Stolen Anything: i dont think so.
51. Ever been Drunk: idk, cant remember
Jul 13 2011 10:11AM
i would do this for my girl
Girl: Slow down, I'm scared.

Guy: No, this is fun.

Girl: No it's not! Please it's too scary!

Guy: Then tell me you love me.

Girl: Fine I love you. Slow down!

Guy: Now give me a BIG hug!

Girl : *hugs him*

Guy: Can you take my helmet off and put it on yourself? It's bugging me.

Girl: Alright, now slow down

Guy: I love you babe



(in the paper the next day) : A motorcycle had crashed into a building because of brake failure. Two people were on it, but only 1 had survived.

The truth was that halfway down the road, the guy realized that his brakes broke, but he didn't want to let the girl know. Instead, he had her say she loved him and felt her hug one last time, then he had her wear his helmet so that she would live even though it meant that he would die.

If u love any one this much re-post this and the love of your life will relize they feel the same DONT BREAK THIS . 2morow will be the best day of your life.

However, if u don t post this by at least 12:00 tonight, you will have bad luck in your love life 4 the rest of your life

Guys Post This As "I would do this for my girl "

Girls Post This As "Boys aren't jerks
Jul 7 2011 8:53PM
better be guud!
YOU'RE LOCKED UP IN YOUR ROOM FOR TWENTY-FOUR HOURS & YOUCOULD DO WHATEVER YOU WANTED, WHAT WOULD YOU DO WITH ME? TELL ME IN MY INBOX... CUZ ITS A SECRET... THEN REPOST THIS IN YOUR BULLETIN... YOU MIGHT BE SUPRISED WITH THE RESPONSES YOU GET. THEY COULD MAKE YOU LAUGH OR EVEN SMILE OR EVEN DISGUSTED
Jul 2 2011 1:05PM
send me yo number hot girlz!
I WANT YOUR #

I DNT CARE WHO U R!

NAME:

Cell #:

TEXT MESSAGING(YES OR NO):

PIX MESSAGING(YES OR NO).

FREAKY{YES OR NO}:


I DARE YOU TO COPY AND PASTE DiS

& SEE HOW MANY #'S U GET

 

sportskid's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment
FukkYouFromMe!
Jul 24 2011 3:25PM

♥ forr mii sweethearts! lol ♥
ant131
Jul 24 2011 2:54PM

Hey bro watch it
Cympphツ
Jul 24 2011 1:49PM

scott! thaa beastly buht friendly guuy!! lol
-(♥]Cymphh
FukkYouFromMe!
Jul 24 2011 1:43PM

Mmm....idonnt realli knoee wawt to write so.....
your ann awesume kiddo!? lol
ant131
Jul 20 2011 1:13AM

Brother can I go lay with you I can't sleep:/
ant131
Jul 2 2011 1:06PM

sup bra bra
nicolette4620
Jul 27 2009 10:48AM

hey wats up
Destiny lutz
Jul 25 2009 1:22AM

oh thanks your kool to dude
j3lly12
Jul 21 2009 11:57AM

hey watz upp? yuhr so awsumzz...
lol... lmao... well byezz...
luvv yaz! =)

sportskid's Favorites

sportskid's Friends

    (29 friends)

sportskid's Fans

   (35 members that have you on their friends list but are not on your friends list)