sens's Profile


offline
Member Since: 03/23/2008
Last Login: 06/23/2009
Profile Views: 8621
Age:
26
Gender:
Male
Location:
Cool Town [LOL], Canada
About Me:
Hey, I love sports, video games,WWE, I'm nice, don't be scared to talk to me I love talking to people, my other account is Swantonbomb
E-mail:
Website:
http://jeffhardybatista.piczo.com/?cr=7

sens's Blog

(most recent blogs)  |  View All Blog Entries (34)
Jun 23 2009 8:46AM
$c|-|[]|_ i$ d()|\|e
btw its school is done on the thing if you cant read it
May 26 2009 11:15AM
Music
▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ ϟМÚŚĨČϟ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂
Mar 23 2009 3:21PM
:(
My dads car got stolen at Montreal and we only had it for 5 days:(
Mar 11 2009 2:15PM
(*>
█▄█ █▀█ ▀█▀
█▀█ █▄█ ♥█
Feb 18 2009 4:26PM
Edge sucks
I will tell you 10 resounds why Edge sucks

1. He married Vickie Guerrero just for power
2. He wrestles dirty
3. He is a sore loser
4. He steels titles (mostly the World Heavyweight Championship)
5. If he has an enemy he distractes them and the enemy does a roll up
6. Hes finisher is crappy
7. When he losses he will go right to the GM and make an exuce and get a rematch
8. If there is a title match and its a normal match he will get disqualified and keep his title
9. He thinks hes the best at TLC when he got beat like 7 times out of 13
10. He The Great Khali Dahh
Jan 25 2009 5:27PM
******(rabbit)
(\ /)
(oo)
(___)
Nov 2 2008 9:41AM
WO
WO I got 4862 views
Nov 2 2008 9:41AM
YYYYYYAAAAAAAYYYYYYYY
YAY I got 100 friends now he he he
Oct 24 2008 9:05AM
Valantimes
I'm young pretty much a kid but if your single you got diss I'm not close to be single I'm taken lol
Oct 23 2008 7:28PM
help me here
help me here I don't know what I'm going to be for Halloween a gangsta or a girl or a WWE Super Fan tell me plz

 

sens's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (26)
speedy
Dec 12 2008 7:33PM

hi
S3xyLaX3r427
Oct 23 2008 8:38PM

hey new best friend ever!! lolz comments bac XD
hottie1214
Oct 21 2008 4:42PM

hey wats up its yo wwe girl wat it do lol talk to u l8r
~Hardy_Boyz~
Oct 17 2008 4:43PM

oh SH*T you are ok from the accident ow I chiped a bone yesterday but I sucked it up but got hit by a HUMMER wwwooo hope you are ok
laylakendo!!uk
Oct 12 2008 3:36AM

hey sup hi jacob
doglover1999
Sep 6 2008 12:44PM

WWE jeff hardy awesome
alexandria11
Sep 4 2008 9:55PM

hey watz up just wanted 2 praise u wit my presants jk lol just wanted 2 show some luv 2 ur page nd luv u as a friend bye
doglover1999
Sep 2 2008 6:08PM

WWE rocks(comment back)
caliboy
Aug 17 2008 1:33PM

hey wer frends
elmo_can_rock_12
Aug 7 2008 9:39AM

hey sens what are doing
View All Friends Comments (26)

sens's Favorites

sens's Friends

    (105 friends)

sens's Fans

   (15 members that have you on their friends list but are not on your friends list)