back in black's Profile


offline
Member Since: 07/29/2008
Last Login: 07/14/2010
Profile Views: 4018
Age:
25
Gender:
Male
Location:
with my squirrels hehe, United States
About Me:
so um u want to know about me well u relly dont want to if u look deep inside....
E-mail:
Website:
http://www.youtube.com/watch?v=CYayIQQb3Yg&feature=related

back in black's Blog

(most recent blogs)  |  View All Blog Entries (63)
Nov 21 2009 5:37PM
idek
im starting a ninja clannn jk lolz
Nov 21 2009 10:21AM
this is 4 emily
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,__
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,/ *_) . -♥-♥-♥-♥-♥-♥- .
,,,,, _,----,_/,,/ , RAWR Means .
,,,,/,,,,,,,,,,,,,,/ , I Love You .
_/...(...|.(...|) , In Dinosaur .
/__.-|_|--|_|
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·.♥
Nov 21 2009 12:15AM
blinded by the fire by blaqk year
i put it all in one paragraph


in a quiet lil town where the childern used to play there were fights so dark in dawn of the day......noe one could escape frome the fire and the flames and the sorrow that remains we were searching 4 the annswer but got float up by the rain there r the same so tell me something i dont know when my life will go next promus me through the things u show me and how to save the pain that livs inside ur soul,regain for we are left with just one choice but dont look down now past the noise that critizid there were binded by the fires leaving ashes on our walls serving fire to the dark running fowward sinking backwards singing sorrow on our words could never reach our destiny maby all we ever needed was a leader 4 the club we are not going to heaven we r all going to hell time can olny tell oh-oh-oh tell me something i dont knoware left with just one choice but dont look down now gutar solo...........tell me something i dont know and where my life will go next promis me all the thing us show me and how to save the pain that livs inside ur soul regain for we are left with just on choice but dont look down now
Nov 20 2009 10:43PM
my 3 moods
#1 bored
#2 happy
#3 tired
Nov 15 2009 5:12PM
uhhh
LAYER ONE
-- Name: jakey
Birthday: october 4 1993
-- Birth place: derome
-- Eye Color: brown
-- Hair Color: black
-- Height: 5'7

LAST PERSON.
1. You hung out with? idk
2. You were in a car with? idk
3. Went to the movies with? idk!!!
4. Person you went shopping with? chang the subject plz im tired of putting idk's
5. You talked on the phone? ben
6. Made you laugh?brook
7. Who you miss hanging out with?nick
8. You babysat?no one

WOULD YOU RATHER...
1. Pierce your nose or lip?lip
2. Die in a fire or get cut?cut

ANSWER TRUTHFULLY...
1. Sun or moon? Moon
2. Winter or Fall? fall
3. Left or Right? left
4. Sunny or rainy? rainey
6. Club or pub? club
7. Is there 1 or 2 people who you can always trust & rely on? Yes
8. Do you want to get married? idk
9. Do you twirl your spaghetti or cut it? twirl.
10. What time is it? 3:08 pm
11. Do you cook? sometimes
12. Current mood? bored.

IN THE LAST 48 HOURS HAVE YOU...
1. Kissed someone? Nope
2. Sang? no
3. Listened to music? Yep.
4. Seen someone? nope
5. Danced Crazy? no
6. Cried? no

FIRSTS.
1. Who was your first love? kylee
2. Who was your first roommate? Don't have a roommate.
3. What was your first real job? shoprite. loserr
4. When did you go to your first funeral and viewing? idk
5. What was your first CD/Tape? bvb(black viel brides)
6. Where was your first vacation? idk
7. Who was your first best friend? brandon
8. Who is your best friend(s)? alis rey brook nathan
9. Where was your first sleepover? bobo's
10. Who's wedding were you in? my moms
Nov 15 2009 11:42AM
my besties
rey, alis, faith, rebekka, nathan, ski, brookey, brookelle, amanda, and jen r my besties
Nov 14 2009 10:35PM
hearts

♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
Nov 14 2009 4:47PM
LOLZ
IN CASE OF AN EMERGENCY SCROLL DOWN!!!!



NOT NOW YOU ****NUT I SAID IN CASE OF AN EMERGENCY!!!

pass this on to another dumbass!
Nov 14 2009 11:39AM
TM LOLZ
Nov 14 2009 10:39AM
...
name:Jake
middle name: nickey
last name: olsen
favorite color: black/red
color of the shirt you are wearing:black viel brides t shirt
color of your eye's: brown
color of your hair right now:black
virgin? Yes
smoke?: Nopee
tattoos?:hell no!
random word: bleeeep!
are you in love right now? Maybbee
what's his/her name: kylee .m.
how long have you and him/her bin dating? 2 years
do you eat cake?: Yeah
favorite food?: cinomon rolls
do you wear nailpolish?: Sometimes
favorite fruit?: banana
how tall are you?: 5'7
if you had one wish what would it be?: to walk around invisable so no one can ssee my cry
how old are you?: 17
did you like this survey?: kinda...

 

back in black's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (25)
amandalynn
May 21 2010 12:21AM

rawr!!!
amandalynn
Apr 14 2010 11:24PM

haven't talked to you in forever.
get your ass on (:
Confused.rey.
Nov 22 2009 1:38PM

Lol thankz
poprocks8
Nov 18 2009 10:57PM

lol i love u alot 2
poprocks8
Nov 15 2009 5:42PM

hahaha love u2
poprocks8
Nov 14 2009 4:33PM

hottie lol love u likea brother <3
♥scene_girl_ski♥
Nov 9 2009 12:04PM

▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ i ownz you! :D yay!!! you my smexy beast bestie!!!! ;) i wuv youh alex! :) ♥
Confused.rey.
Nov 8 2009 9:20PM

lol
Sweet♥Nightmare
Nov 8 2009 5:59PM

Yew Are Awesome Toooo! =D
♥scene_girl_ski♥
Nov 8 2009 10:36AM

lol. :D jakey rules too!! xD hahah
View All Friends Comments (25)

back in black's Favorites

back in black's Friends

    (12 friends)

back in black's Fans

   (46 members that have you on their friends list but are not on your friends list)