Stupid Girl's Profile


offline
Member Since: 11/30/2008
Last Login: 11/15/2009
Profile Views: 15273
Age:
??
Gender:
Female
Location:
Smle?, Egypt
About Me:
Hi.. If u want 2 kno somethin ask :) got a email...message if u want it? or message me on playlist? Thankz 4 lookin at my profile :) ᴵ ᶫᵒᵛᵉ ᵧₒᵤ
E-mail:
Website:
http://www.playlist.com/randomchick1019

Stupid Girl's Blog

(most recent blogs)  |  View All Blog Entries (102)
Nov 15 2009 8:06PM
Bye :):)
No one asked 4 my email
so i guezz bye :P:P
Have a nice life :):)
And thank 4 bein my friend :)
Nov 15 2009 5:29PM
Me :)
LAYER ONE
-- Name: Natalie
Birthday: october 19
-- Birth place: somewhere in ny
-- Eye Color: Weirdd lol dependin on the pics
-- Hair Color: Blonde/brown ish
-- Height: 5'3 almost!
LAST PERSON.
1. You hung out with? sister! lol
2. You were in a car with? mom
3. Went to the movies with? family
4. Person you went shopping with? Umm mom went 4 groceries!
5. You talked on the phone? Don't talk on the phone!!
6. Made you laugh? Its been a while...
7. Who you miss hanging out with? Ang my hoe...:(
8. You babysat?no one
WOULD YOU RATHER...
1. Pierce your nose or lip?nose
2. Die in a fire or get cut?cutttt!
ANSWER TRUTHFULLY...
1. Sun or moon? Moon
2. Winter or Fall? fall
3. Left or Right? right
4. Sunny or rainy? Sunny
6. Club or pub? clubbb
7. Is there 1 or 2 people who you can always trust & rely on? .5? idk if i trust her fully anymore.
8. Do you want to get married? Some day mayb..
9. Do you twirl your spaghetti or cut it? twirl. twirl it!
10. What time is it? 5:25
11. Do you cook? No i burn :) lol
12. Current mood? Happier?
IN THE LAST 48 HOURS HAVE YOU...
1. Kissed someone? No
2. Sang? yes
3. Listened to music? alot
4. Seen someone? Family?
5. Danced Crazy? no..lost tht drive
6. Cried? Mhmmm
FIRSTS.
1. Who was your first love? None
2. Who was your first roommate? Sister? lol when i was little we slept in the same bed :P
3. What was your first real job? None
4. When did you go to your first funeral and viewing? Never gone can't handle it!
5. What was your first CD/Tape? Brittney spears! or mayb nysc lol
6. Where was your first vacation? Florida been goin there since i was little
7. Who was your first best friend? Jackie :)
8. Who is your best friend(s)? ..Ummm ang mayb?
9. Where was your first sleepover? Sams? but i think i went home cuz i got scared even if i was just across the street :P
10. Who's wedding were you in? moms best friend i ws the flower girl :)
Nov 15 2009 3:29PM
Later...
B on 4 a bit later then im offz :)
Email if u want 2 bye bye :)
Nov 11 2009 7:53PM
Scared...
Im scared 2 death wht cmesnext
im scared 2 find out wht i loose next
im scared 2 see wht happenz next
im scared im gona loose my world...
im just scared :(
Nov 10 2009 11:02PM
night :)
night night text if u wanna? ll
love ya
[Not u!]
lol
:):)YEs u :P
Nov 9 2009 6:12PM
Ya...
Ummm
ya i think i rally am done
if ustill want 2 talk 2 me tell me i can giv u my msn an w ca talk on msn?
but tht bout it im one wih this
nothin anyone did im
just havin a bdd day life is hard.
im either quittin wenesday.
or sunday?
not sure i will make a last blog when i get rd of this.
bt message m and i will give u my email...or msn
whichever
so thts bout it
And i dot xpect anyhin
but ya bye!!

Ps. yes i have a playlist and no im not gettin rid of it...
Nov 7 2009 9:52PM
I can transform ya
I can' dance but i can dance on ya :P
Nov 7 2009 8:43PM
Playlist?
COmment pics on playlist?
plez :):)
Nov 6 2009 9:25PM
Games!
Me and ang play THE BEST GAMES ever! lol
Nov 5 2009 5:39AM
Ha.
Might dye my hair?
lol.
not sure yet :P:P

 

Stupid Girl's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (1521)
XxElmozxX
Nov 26 2009 12:11AM

Happy Thanksgiving, Natalie!
marina me
Nov 18 2009 12:03AM

no lol u have 12 thousand
skeletonking
Nov 16 2009 11:25AM

bye ='(
skeletonking
Nov 15 2009 7:56PM

ok
skeletonking
Nov 15 2009 7:40PM

its ok
skeletonking
Nov 15 2009 7:36PM

then ud at least come back
skeletonking
Nov 15 2009 6:56PM

so u dont love me
skeletonking
Nov 15 2009 6:02PM

r u gonna come back
skeletonking
Nov 15 2009 4:26PM

i love u more so DONT LEAVE!!!!
XxElmozxX
Nov 15 2009 2:54PM

Not Huh!
You SUPER DEE DUPER Prettier Than Mmme!
View All Friends Comments (1521)

Stupid Girl's Favorites

Stupid Girl's Friends

    (28 friends)

Stupid Girl's Fans

   (203 members that have you on their friends list but are not on your friends list)