R3@l_R0ck5t@r's Profile


offline
Member Since: 11/10/2008
Last Login: 05/28/2009
Profile Views: 2587
Age:
??
Gender:
Female
Location:
ATL, United States
About Me:
H3Y !M FR0M BR00KL4N N3W Y0RK !M @ N!C3 P3R50N @ND E@54 2 G3T @L0NG W!TH !M H@LF BL@CK @ND H@LF !ND!@N
E-mail:
Website:
www.myspace.com/yungzest1997

R3@l_R0ck5t@r's Blog

Mar 1 2009 11:47AM
Boy I Gotta B Next 2 Yuhh
Im waitin intisapatin 4 ya baby
cuz i gotta b next 2 yuhh
and im wantin yuhh cuz u got me boy u got me
boy i gotta b next 2 yuhh ay
and baby u on my mind and long as we spendin time boy cuz i gotta b next 2 yuhh
baby u on my mind and long as we spendin time boo cuz i gotta b next 2 yuhhhhhh!!!!!!!
Jan 26 2009 9:14PM
Single Or Not Single
Hey yall i go wit_____________ yea dnt need 2 noe im not ashamed of u baby but u noe who u r


~Ya Baby Ur GuRl 4 Eva~
Jan 26 2009 4:43PM
♥R3aL_R3tr!o♥
YALL BOYZ ♥R3aL_R3tr!o♥ PICTURES R OF HER SISTA MANIJAH SO DNT TLK 2 HA IF U THINK DAS HER
Jan 20 2009 10:00AM
ItZ SnOwIn!!!!!!!!
ItZ SnOwIn PeOpLe nO SkOol AgAin

LiFe Is sO GrAnd

Go OuTsIdE aNd HaVe A GrEat SnOw DaY wIth Ur FaMIlYZ

hApPy SnOw DaY!
Jan 1 2009 12:28AM
HAvE a hApPy nEw yEaR
HAPPY NEW YEAR
Dec 27 2008 11:30PM
aNSWER pLZ
Whats your name? Are we close? What do you think of me? Do you have a crush on me? Would you kiss me? Would you go out with me? What 3 words would you describe me as? If you had me for 30 mins what would you do? What was your first impression of me? Do you still think the same about me? What reminds me of you? How well do you know me? What do you like best about me? Ever wanted to tell me something you couldn't? Could you ever love me? Give me a nickname and explain why you chose it? Are you going to put this on your blog to see what I say about you? Anything to say before you go? Rate me 1-10
Nov 11 2008 2:55PM
OBAMA
Yes i am so glad Obama is our president and then our 1st blk president at that

Go OBAMA
Nov 10 2008 10:54PM
100% Real
i am 100% real so if u fake dnt tlk to me or dnt comment on mi page no nuthin if u on mi page and u fake plz get off cuz im not tryna deal wit kno hatarzzzzzzz even thogh i luv mi hatarz
Nov 10 2008 10:53PM
Yo!!!!!!!
yo wuz gud dis ya gurl Mz. Officall a.k.a R3@l_R0ck5t@r a.k.a MusicBaii so u wanna chat wit me b mi frnd hit me up

 

R3@l_R0ck5t@r's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment
King80811
Feb 7 2009 11:03PM

ok i will
King80811
Feb 7 2009 10:01PM

Zariah+Jason
tre_2hot2touch
Jan 9 2009 10:07PM

wassup gurl juss showin ya page sum luv give sum luv 2 my page
pheniox42
Jan 1 2009 3:13PM

its your first comment of the year 2009
DATnigg@
Dec 20 2008 6:54PM

was happenin lil sis shoein luv 2 ya

luv ya lil 1
361
Dec 8 2008 1:46PM

stop bye lookin at my baby.love you

R3@l_R0ck5t@r's Favorites

R3@l_R0ck5t@r's Friends

    (44 friends)

R3@l_R0ck5t@r's Fans

   (30 members that have you on their friends list but are not on your friends list)