OddxLife's Profile


offline
Member Since: 11/20/2010
Last Login: 02/25/2011
Profile Views: 6015
Age:
25
Gender:
Female
Location:
Facebook let me SHAZAM you (;, United Kingdom
About Me:
:D hello... My name is RaYRaY Mostly on Facebook so hit me up and add me! ^___^ (mssg me 4 my name) o-[.___.]-o
E-mail:
XxRayValentinexX@gmail.com
Website:
http://upload.playlist.com/user/53738909/photos

OddxLife's Blog

Feb 12 2011 12:13PM
Get a life and live it :3
So yeah, I haven't been on in forever (well kinda)
excuse? I have a boyfriend <___< Ahahah! No joke.
Yeah, I magically attracted a guy. Don't worry, I was shocked too.
If you don't believe me, he's on my facebook xD his name is George
(hahaha George what a retarded name, like George of the jungle or curious george)
-___- yeah yeah yeah laugh it up, but at least i HAVE someone d:<
So that's my excuse p.s DJ BLEND WAS CRAZYYY<333
kudos to all the ravers on here ^ . ~
Nov 28 2010 7:40PM
My bestie is BEASTTT <3
My friend Hannah Marie.. oh my goodness.. I can say so much about her.
She's incredibly amazing.. and she always knows how to put :) <--that! On my face every time
I chatter with her. We've come up with so many ideas to make us millionairs in the future, it's amazing <3
BUBBLE POP! V.I.P CLUB! And of coursee our planet on a diff. world.. consisting of gummy bears and cotton candy.. and only
the "coolest" of the "cool" are allowed (;
She the coolest person EVAR and she better know it...
She's extremely beautiful and super clever..
I <3 this chick with everything in my wittle tiny heart <3
She shall always be my bestie beast <3 Don't mess with her, or I'll shoot you with a water gun and it'll have acid mayonaise in it ):<
I<3U! FOREVER AND EVER! lulz

<3 RAY RAY ZOMBIE!!! <(^-^)>

 

OddxLife's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (137)
livelovelife
Mar 10 2011 12:53AM

ray u got to get on i still have mr fluffes
but serious ur fun and crack me up i need a laugh
get on
love kimberly
ReannaRocketeer♥
Feb 22 2011 10:07PM

raaaaaaaaay<3
( i jus noticed that every comment i put has multipleee "a" things yea ]
kay ? so are you feeling better about what happened ?
inbox me or chat with me of facebook ray !
.CandyWhoreBish.
Feb 19 2011 4:04PM

Omg! Ray i miss you, i cnt believe it been this long since we've talked.
Message mehh love, please. Lol Love you bbygrl.<33
-Kaylin-
TashaGoneBananas
Feb 14 2011 6:34PM

<3 I miss you [Still]
Your like... The soda to my can :3
ReannaRocketeer♥
Feb 14 2011 12:05AM

im gonna break up wid her :| she lied and cheated -.-
TashaGoneBananas
Feb 13 2011 12:46PM

RAAAY! =]
I still miss you, Buuut I'm glad we talked on fb last night
Your the best ever!
ReannaRocketeer♥
Feb 12 2011 4:04PM

ray . i miss youuuuuuu! add me on facebookk bisshh >.< lol
&& you have a boyfrienddd?!?!

wowzerss . well congrats to u and ur new bf .
TashaGoneBananas
Feb 12 2011 1:51PM

I suppose yor bf is right
Well when you add me tell him he can add me as well
TashaGoneBananas
Feb 12 2011 12:16PM

AND you have a boyfriend? What the SHIZzzz? XD
What us happening to the world?
First Blake liking me
Now you liking a guy xD
<3
TashaGoneBananas
Feb 12 2011 12:14PM

Yay! I got a comment back :3
I miss you a lot Ray.. <3
Your like... My everything , yah? :)
View All Friends Comments (137)

OddxLife's Favorites

There are no favorites on OddxLife's list.

OddxLife's Friends

    (72 friends)

OddxLife's Fans

   (9 members that have you on their friends list but are not on your friends list)