James_Boner's Profile


offline
Member Since: 08/10/2010
Last Login: 01/31/2011
Profile Views: 2758
Age:
??
Gender:
Male
Location:
Dope boy with a guitar!, South Africa
About Me:
Add my other profile Jizzin'_James
E-mail:
Website:

James_Boner's Blog

(most recent blogs)  |  View All Blog Entries (11)
Jan 30 2011 10:08PM
my world...
I'm not comin' back,
I'm not gonna react,
I'm not doing **** for you,
I'm not sitting around while your tearing it down around us...

Too much of a lazy ass to write down the rest of the lyrics =/
Jan 14 2011 10:53PM
Steady Mobbin
ahh...
****
Jan 3 2011 12:00PM
Squad Anthem!!
Bonecrusher
Never Scared
Dec 27 2010 10:08PM
OneBurbon, OneScotch, OneBeer
Straight Cope and Jim Beam<3
better then sex on some occasions
Dec 21 2010 5:40PM
damn
havnt been on in a while...
Sammie Bear!
Jessie Bear!
i need your numbers again ._.
nevermind just sammie bears
**** you jessie!! >:(
Nov 11 2010 9:41PM
RomanceOnARocketShip<3
pretty chill day...
slept in
went to practice
talked to her all day(:
talked to sammie bear
talked **** to my dad cuz hes drunk
got called fat by my dad -.-
called him fat and then made his triceps jiggle cuz hes fatter then me XD
told him i was surprized he didnt piss all over his balls with his tiny **** XD
now im still talking to her and writing this blog for some reason =P
Nov 3 2010 10:02PM
=D
guess who got some ***** today!!??
I DID!!
it was loose D:
and i didnt bust :/
but whatevers clever
i still got to joy ride in krystals car!
i had that b**** going like 75 through some neighborhood
...
anyways...
Oct 20 2010 9:24PM
Go DJ <3
well **** me dry...
i was gonna **** her..
i borrowed krystals car and everything...
and then she queefed -.-
and i put my pants back on...
peeled out...
and drove back with my knees
drinking some Dr. Pepper...
horrible day
Oct 17 2010 6:28PM
HOMECOMING 2010!!! XD
Where to begin...
Okay so me and Ray smoked some stoges
I got down with Krystal bear and Lea
Got bit by lea! X3
Raved it up with Alexis
Got my Jersey shore on with my ****ing sancho Jrod
Moshed with Andy and Little Aaron
Got ****ed up with Lea, Jrod<3, and Daisy =D in Andys car
Chugged Captn Morgan with Jrod
Took pictures with Teresita
Almost passed out on Lupe
Woke up at 3 and kicked my chair XD
god i had a good night
Oct 12 2010 10:27PM
**** this site
**** the drama
**** the lies
**** the people
except my friends
**** the chat
**** the pictures
**** the games
**** everything
oh and btw people who dont know
the livingroom pass is TEST
im gonna go have a real life now
laters niccka

 

James_Boner's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (12)
Vinny!
Dec 30 2010 1:01AM

haha yeah dude **** her!
nah man i miss you like a black man misses his kfc!
Vinny!
Nov 9 2010 9:28PM

LETS **** ON THE SIDEWALK BABY. YEAHHHHHHHH,
and **** the lube, i use crisco!
-Kate-
Oct 27 2010 9:35PM

Dude. Jamess.
You're amazing too.
But I'm not gorgeous.
And you know this.
So stop it!
This mofo' right hurr is fuccking hilarious.
Chicks like his EERRRR.!
Forreal though.
He be bringin' in them hoes. xD
GET IT!

Aha. Don't change man.
You're fuccking awesome.
It's been a while since a left a comment.
And If feel ****ty about it.
But still.
You know you're awesome.
Anyone that talks to you knows this.

So don't BLEEEPP with this boner buddie of mine.
You will get.... HIT. xD
smexxi justin
Oct 12 2010 7:04PM

I dont like being bit
smexxi justin
Oct 9 2010 8:49PM

why u gunna bite me JAMES!!!
smexxi justin
Sep 24 2010 4:23PM

I LOVE YEW TO (NO HOMO)I COULDNT HATE YOU EITHER
-Kate-
Sep 21 2010 8:20PM

Man. Vinny.
Ik you sucked Boner's diick and all...
But I'm the only mofo that's cool enough to leave comments on hereee.
SMD Vinny. xD
Jk. Ly, man.
Vinny!
Sep 19 2010 12:55AM

wow.. *****en
Vinny!
Sep 19 2010 12:55AM

I ****ED LOVE YOU MORE BONERINO ;D
-Kate-
Sep 12 2010 1:37AM

Lmao.
Ikr?
And dude...
No homo?
I'm a chick...
With a d!ck.
But I'm still a chick. ;33
View All Friends Comments (12)

James_Boner's Favorites

There are no favorites on James_Boner's list.

James_Boner's Friends

    (10 friends)

James_Boner's Fans

   (15 members that have you on their friends list but are not on your friends list)