ChEsLa<3'sYou's Profile


offline
Member Since: 10/08/2010
Last Login: 10/27/2011
Profile Views: 1686
Age:
25
Gender:
Female
Location:
United States
About Me:
E-mail:
Website:
http://www.playlist.com/user/52647850/photos

ChEsLa<3'sYou's Blog

Oct 16 2011 4:13PM
message me
F = damn youre ugly
D = your parents must be heated
C- = You're just someone I don't want to talk to, okay?
C = You're okay looking, but u need work...
C+ = You're just average
B- = Your kinda cute and ur cool i guess
B = You're cute. And you're a pretty interesting person.
B+ = Pretty damn attractive. I'd hit that.
A- = You're extremely attractive, and you're awesome.
A = DAMN YOUR SEXXXAY!!
A+ = Gorgeous... will u go out with me
A++=SO HOTT will you marry me
A+++=TAKE ME NOW ON THE TABLE AND FUCCK ME AND DON'T STOP
Oct 12 2011 9:38PM
AH!
SUCK MY FU.CKING DI.CK AND CHOKE BITC.H!!!
Oct 22 2010 12:05AM
hehe
[ME]
Whats Ur Name ? Chesla
Age? 17
Height? 5'6
Weight? 98
Drink? no
Smoke? o.o not.
Fave Color? magenta
Fave Saying? you know its bad when your mascara runs....words from hash

[ LIFE ]
Live With Both Parents?no
Siblings? do turtles count?
Pets? 3 TURTLES
Relatives Live With U? nope

[ RANDOM ]

Dance In Front OfA Mirror? ...f.u.c.k ya
Take Photos Of Urself? yaaaaaa
Love Chocolate? Ohyes. xD
Like Sugar? YUPP!!

[ Do You BELIEVE ]

In Love At First Sight? Not really.
Ghosts? yes
Vampires? Nah.
In 2012? No way, the guys that do are idiots.
You'll Find Love? Hopefully. xD

[ PERSONAL ]

BFF's? bailey,hash,max,SHANE<3, and cameron
Single? Yeah.
Bi,Straight? Straight. :3


[ BOYS ]

Have Piercings? depends where.
Smoke? no
Drugs? no
Alchoholic? no
Shorter Then You? i dont care
Taller Then You?yes!t. xD
What Color Eyes? Any Color
What Color Hair? Doesn't matter.
Oct 9 2010 8:23PM
:)
give me some nicknames and who ever comes up with the best one i shall make it my official nickname for a long time
please be nice about it
lol jk who gives a f.u.c.k
love always
~chesla~
Oct 9 2010 4:56PM
lol
THREE NAMES YOU GO BY:
1.chesla
2. hey you
3. crayola
THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. zebra skinnies
2. tank top-->> spaghetti strap
3. and a bra ---> not saying the size
THREE THINGS YOU WANT VERY BADLY AT THE MOMENT:
1. a dude
2. my dad
3. cheese
THREE THING YOU DID LAST NIGHT:
1. drew on my body with a sharpie
2. Slept
3. got drunk and passed out
THREE PEOPLE YOU LAST TALKED TO ON THE PHONE:
1. mom
2. bailey
3. shane
THREE THINGS YOU ARE GOING TO DO TOMORROW:
1. eat pancakes
2. jog
3. hang
THREE OF YOUR FAVORITE DRINKS:
1. Vodka
2. monster
3. juice
THREE THINGS THAT MADE YOU LAUGH TODAY:
1. max
2. bailey laughed up milk
3. cake got dropped on my lap
Oct 9 2010 9:03AM
help a girl out
come on people im new and im very nice and i need some friends...

p.s. i make friends with guys more than girls..
thanks guys:)
~chesla~
Oct 9 2010 1:11AM
own me
Chest -
Head -
Nose -
Lips -
Hair -
Eyes -
Heart -
Smile -
Legs -
tummy -
Ass -
Abs -
Whole Body-

 

ChEsLa<3'sYou's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment
xXMaxBitesXx
Oct 29 2010 5:41PM

LOL Nuuu dun rape mai prof xD
xXMaxBitesXx
Oct 9 2010 4:34PM

:O Go ahead, do it. ;3
xXMaxBitesXx
Oct 9 2010 4:18PM

:O Comment Virginitay thief!! xD Damn I'm steal urs then! ;3 ~rapes ur profile~ Hehe, what nao cupcake? x3

ChEsLa<3'sYou's Favorites

There are no favorites on ChEsLa<3'sYou's list.

ChEsLa<3'sYou's Friends

    (11 friends)

ChEsLa<3'sYou's Fans

   (2 members that have you on their friends list but are not on your friends list)