BrattyGirl22's Profile


offline
Member Since: 11/09/2007
Last Login: 12/29/2009
Profile Views: 16184
Age:
25
Gender:
Female
Location:
Places, Italy
About Me:
hey guys i got a new mfg NyPrincess62208
E-mail:
BrattyGirl822@hotmail.com
Website:
www.youcanthaveme.com

BrattyGirl22's Blog

(most recent blogs)  |  View All Blog Entries (32)
Aug 5 2009 3:46PM
hey guys i got a new mfg NyPrincess62208
hey guys i got a new mfg its NyPrincess62208
Apr 6 2009 2:01PM
SRRY gglz
hey everyone i knwo i havent been on in a while but im happy to be on now i was grounded for fighting this b**** i really didnt liek but i got my laptop so its all goodie love you all gglz bies
Dec 9 2008 8:10PM
SIngle (LOVING IT) gglz
hey guys Im single and Im happy to be just waiting to see my prince in charming to come sweep me off my feet
Dec 9 2008 6:24PM
How to kiss at school gglz
How to kiss at skool. Well first look down. BECAUSE U OPENED THIS U WILL GET KISSED ON FRIDAY BY A PERSON WHO THINKS. UR CUTE. UR PRETTY. or by someone that u like. AND TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE.DO NOT BREAK THIS CHAIN!!!BREAK IT AND U WILL HAVE RELATIONSHIP PROBLEMS.FOR THE NEXT TEN YEARS!!!"REPOST SAYING "HOW TO KISS AT SCHOOL
Dec 4 2008 9:04PM
ANSWER THIS PLEASE gglz
IF WE'RE LOCKED UP IN MY ROOM FOR TWENTY-FOUR HOURS & WE COULD DO WHATEVER YOU WANTED, WHAT WOULD YOU DO WITH ME? TELL ME IN MY INBOX... CUZ ITS A SECRET... THEN REPOST THIS IN YOUR BULLETIN... YOU MIGHT BE SUPRISED WITH THE RESPONSES YOU GET. THEY COULD MAKE YOU LAUGH OR EVEN SMILE OR EVEN DISGUSTED
Dec 3 2008 5:44PM
WO0O0O0O0O0W
HEY EVERYONE TODAY IS THE DAY, THAT IS OFFICAL THAT I HAVE BEEN ON MOSTFUNGAMES FOR A YEAR!!!!! YAY ME GGLZ
Nov 30 2008 3:52PM
Food Posioning
Yupp tats right I got it, Im gettin over it slowly and slowly, but I think Ill be ok, message me gglz Love ya
Apr 22 2008 1:42PM
Hey
Hey people I havent been on in a while but Im back and Im here to stay Love Ya All-Britt
Jan 1 2008 10:29AM
BABY
I got a bf that I will actually stay wit a long time......his name is deeboy and he is sweet and kind to me. I like him amlot and I care about him but I dont wanna hurt him or break his heart which will be hard but I think I will Manage LOVE YOU BABIE
Jan 1 2008 12:10AM
2008
happy New year

 

BrattyGirl22's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment  |  View All Friends Comments (219)
soldierx
Feb 28 2009 4:26PM

wow i havent talked to in a long time
showin sum luv to ur page
shawn12341
Nov 23 2008 11:45PM

hey bby girl what it do missing you
shawn12341
Nov 23 2008 11:45PM

hey bby girl what it do missing you
shawn12341
Nov 23 2008 11:45PM

hey bby girl what it do missing you
shawn12341
Nov 23 2008 11:45PM

hey bby girl what it do missing you
AVery777
Nov 9 2008 2:13PM

hey girl whats up
stoppin bye to show some love
BabyC2008
Nov 3 2008 1:37PM

HeYy MiSs BriTtNey LOL ok ok so you probably don't remember me but me and u we were gud friends way b4 in like 2007 ((damn u haven't been on but Imma stop coming on here on too so I shouldn't be talking)) but I just wanted to say "HI!" LOLXX and "BUH BYE!" PeacCeeZz
BabyC2008
Nov 3 2008 1:37PM

HeYy MiSs BriTtNey LOL ok ok so you probably don't remember me but me and u we were gud friends way b4 in like 2007 ((damn u haven't been on but Imma stop coming on here on too so I shouldn't be talking)) but I just wanted to say "HI!" LOLXX and "BUH BYE!" PeacCeeZz
BabyC2008
Nov 3 2008 1:37PM

HeYy MiSs BriTtNey LOL ok ok so you probably don't remember me but me and u we were gud friends way b4 in like 2007 ((damn u haven't been on but Imma stop coming on here on too so I shouldn't be talking)) but I just wanted to say "HI!" LOLXX and "BUH BYE!" PeacCeeZz
BabyC2008
Nov 3 2008 1:36PM

HeYy MiSs BriTtNey LOL ok ok so you probably don't remember me but me and u we were gud friends way b4 in like 2007 ((damn u haven't been on but Imma stop coming on here on too so I shouldn't be talking)) but I just wanted to say "HI!" LOLXX and "BUH BYE!" PeacCeeZz
View All Friends Comments (219)

BrattyGirl22's Favorites

BrattyGirl22's Friends

    (169 friends)

BrattyGirl22's Fans

   (382 members that have you on their friends list but are not on your friends list)