AveryBaby<3's Profile


offline
Member Since: 11/11/2010
Last Login: 12/01/2010
Profile Views: 2354
Age:
118
Gender:
Female
Location:
United States
About Me:
-Dead-
E-mail:
Website:

AveryBaby<3's Blog

Nov 17 2010 5:59PM
I got bored... xP Someone hit me up ;)
jack and jill

Jack and Jill,
went up the hill,
to smoke some marijuana,
Jack got high,
unzipped his fly,
and asked Jill do u wanna,
Jill said yes,
pulled up her dress,
and then they had some fun,
but stupid Jill,
forgot her pill,
and now they have a son.
Nov 17 2010 5:57PM
Posers...
Need to get a f***ing life!
Nov 17 2010 5:55PM
You gotta answer at least a couple for me! :)
this is called the "NAUGHTY GAME".
Repost this; see how many MESSAGES people give you...
Mark all that apply
Would you kiss me?
[ ] Hell Yeah
[ ] Yes
[ ] No
[ ] Maybe
[ ] already did


Am I attractive?
[ ] Heck no
[ ] hot as Hell
[ ] Sorta
[ ] Cute
[ ] Okay I think your pretty
[ ] Sexy
[ ] Ugly!



3 things you would like to know about me?



Would you rather..
[ ] Hook up with me
[ ] Cuddle with me
[ ] Date me
[ ] Marry me
[ ] Friends
[ ] Do me

What kind of underwear are you wearing right now?
[ ] boxers (yeah, girls wear them Lol)
[ ] thongs
[ ] g-string
[ ] shorts
[ ] none


On a scale of 1-10 (10 being the highest), rate me..
[ ] 1
[ ] 2
[ ] 3
[ ] 4
[ ] 5
[ ] 6
[ ] 7
[ ] 8
[ ] 9
[ ] 10

What would you want me to be to you or what do you think about me?
[ ] Friend
[ ] boyfriend
[ ] Friend with benefit
[ ] I want your number
[ ] Pretty/Cute
[ ] Hottie
[ ] Sexy
[ ] SuperSexy
[ ] I'd take you home in a second
[ ] I'd make out with you right now
[ ] I'd Hit it
[ ] I love you
Nov 17 2010 5:48PM
Rate Me! <3
0 = ewwwwwwwwwwww!?
1 = Definetly not attractive.
2 = Decent
3 = Cute
4 = Fine as hell!
5 = I'd do you.
6 = Pretty damn sexy!
7 = Lovable, I LOVE YOU!!!
8 = I wanna make you my man/girl.
9 = Just a friend.
10 = Sexiest person I know!
11 = ****in Handsome
12 = Ya, I've checked you out a few times.
13 = i wanna **** u
14.= Let's get married
ANSWER IN MY INBOX
Nov 13 2010 9:44PM
HotEmoBoyhere
If you'd ask me who HotEmoBoyhere is, I would say.


He is the best boyfriend you could ever have.
He will make you smile, and laugh. :)
He is gentle and very sweet.
He doesn't just love you for your looks,
He loves you for waay more.


I love you babe! (11-12-10)
Nov 13 2010 5:50PM
Someone hit me up!
My Profile l My Favorites l Inbox (0) l Community l Tell a Friend

I'm getting lonely. ^^ ;)
Nov 12 2010 6:09PM
You gotta answer at least a couple for me! :)
(: lol message me your answers

4. Do you think I'm hot?

5. Would you have sex with me?

6. lights on or off?

7. Would you have to be drunk?

8. Would you take a shower with me?

9. Have you ever thought about having sex with me?

10. Would you leave after or stay the night?

11. Do you like cuddling afterwards?

12. Condom or skin?

13. Do you give Oral pleasures?

15. Have sex on the first date?

16. Would you kiss me during sex?

17. Do you think I would be good in bed?

18. Threesome?


19. Would you make me scream your name?


20. How many times would you like to cum?

23. Do you like foreplay?

24. What is foreplay to you?

25. Can we take pictures of the act?

26.Would you ever send me nude pics?
Nov 12 2010 6:06PM
C'mon dont be afraid. I'm friendly. :)
3 questions
1 chance.
3 honest answers.
Thats all you get.
You get to ask me 3 questions. (TO MY INBOX)
Any question, anything, no matter how crazy dirty or wrong it is.
No catch.
But I dare you to repost this.
And see what people ask you
Nov 11 2010 6:24PM
Fave band.
My fave band it Blood on the Dance floor. I also like Bullet for my Valentine. :)

CORRECTION: They're both my faves!
Nov 11 2010 6:17PM
Is new. :)
I am a little new. Any guys or girls wanna show me around or hit me up? :)

 

AveryBaby<3's Friends Comments

(most recent comments)  Add Comment
There are no comments.

AveryBaby<3's Favorites

There are no favorites on AveryBaby<3's list.

AveryBaby<3's Friends

    (18 friends)

AveryBaby<3's Fans

   (31 members that have you on their friends list but are not on your friends list)