Build your castle and make war on your opponent

Castle Wars

By MorkeulvProductions - Build your castle and make war on your opponent.

Write your comment here

Please write your comment.

Sign In to Submit a Comment.

Latest comments

garfeild

Nov 27 2019 10:18 PM

Omg cant belive i use to play this game all the time its boring.

school-2

Apr 14 2018 8:02 PM

BORING

yellowman

Jun 12 2017 4:35 AM

stupid comments. mine is........... AWESOME. cheat: ITS NOT HARD. U PICK A DAMN CARD AND DESTROY THE OTHER CASTLE. I RATE IT 0/5. hint: U CAN ALSO BUILD YOUR CASTLE ALL THE WAY UP TO WIN

slayer-25

Jun 5 2013 7:29 PM

this game s***s it doesnt have a point

someone-8

May 1 2013 12:19 PM

sweet game.

goober-5

Jan 16 2013 7:47 PM

i own at this game

twoerm

Jan 8 2013 5:00 PM

how the hell is this game hard u just have to choose a good card

twoerm

Jan 8 2013 4:58 PM

dis game is sooooo easy

spiderman-15

Dec 19 2012 8:20 PM

its fun DRAGON ROXXORZ

cwikers

Nov 18 2012 8:10 PM

great game 10/10

mackman

Aug 31 2012 6:17 PM

lol

rockergirl-5

Aug 7 2012 1:42 AM

Awesome Game XD

deathawk

Jul 14 2012 9:14 PM

dis game is a great game lol 5/5

skelytons

Jun 3 2012 11:40 PM

this game is fun!!!!!!!

elementskater-2

Apr 4 2012 3:48 PM

kinda s***s but its alright i guess

rockergirl-3

Jan 26 2012 10:10 PM

good game

ezeshadow

Jan 24 2012 6:17 PM

DIZ GAME IZ EASY AZ HELL

jedimaster-2

Dec 23 2011 4:26 PM

i've played better

coolhotdude

Sep 22 2011 12:34 AM

im harder than this game is

flame-11

Aug 25 2011 1:52 AM

WHAT THE HARD GAME

coolhotdude

Aug 14 2011 6:07 PM

HOW THE HECK IS THIS GAME HARD

eduardo-8

Aug 13 2011 10:44 PM

okay but hard

coolhotdude

Aug 12 2011 5:17 PM

hey this game is ok

bubba-11

Jul 19 2011 6:58 PM

this game is so gay

master-4

Jun 27 2011 10:47 AM

pretty kool game

gameluvu

Jun 25 2011 5:25 AM

I HATE THIS GAME!!

killerstallion

Jun 23 2011 4:28 PM

HaHa I play this game all the time

frogman-2

May 29 2011 4:07 PM

u can get on a chat go to net then type a user name and bingo u on a chat go to blue it has tons of people

sakura-6

Feb 22 2011 6:08 PM

hehe i still play it.....hmmm

sakura-6

Feb 22 2011 6:07 PM

what's addicting 'bout it?

goldenfrogger

Feb 2 2011 2:04 AM

ya what he said

arquen

Sep 4 2010 4:19 PM

very addicting game