Add To Favorites  |   Comments: 178  |   Cheats: 41  |   Category: Arcade
Write Your Comments:

Sign In to Submit a Comment.

Latest Comments:

Apr 12 2014 3:42AM
spider ninja LOL
Jan 30 2014 8:02PM
I can't tell if it a fairly tale or a combination
Jul 26 2013 3:02PM
Really fun game even though I rage on level 6 ha . 5/5
Mar 11 2012 1:54PM
the grappling hook doesnt even work with laptops! WTF?
Feb 20 2012 7:32PM
Come to the Darkside: We have Cookies.
Dec 15 2011 4:21PM
awsome game!
Nov 30 2011 4:33PM
game suck balls
Sep 7 2011 5:58PM
I HATE IT TOO LOL
Jul 4 2011 3:02PM
got stuck in the god dammmm cave i coulg get to the light but then my hook breaks
May 26 2011 1:54AM
My score was 39,766.
May 13 2011 6:15PM
i love this game
Mar 24 2011 4:46PM
! L0V3 T3H R4GD011 PHY5!C5
Mar 18 2011 12:44AM
HATE IT!!!!!!!!!!
Feb 26 2011 8:21PM
REALLY LOVE THIS GAME!!!!!!!!!!!! ADD ME
Feb 11 2011 7:55PM
ME TO
Jan 20 2011 12:22AM
this game is fun but i'm not good at it. WHY NOT! I'm good at most games why not this one.WOW.Poop.
Jan 20 2011 12:19AM
this is a fken dum game. I still like it but i jump to inches off the freaken floor and i'm dead with my brain juice all over the place!!!!!!
Dec 21 2010 1:27PM
This is all the Cheats/Glitches I have to offer for now. I will continue to experiment the game and discover more. Thank you!
Dec 21 2010 1:27PM
[Glitch]- This glitch is somewhat hard. If you jump up against a wall (Touching the wall in the air) and press SPACE bar on your decent STILL TOUCHING THE WALL, your Ninja's head and upper body limbs will shoot up into the air like a rocket and probably result in exploding on the ceiling.
Dec 21 2010 1:27PM
[Glitch]- On level 5 (The level with the Elevator and Lava) you can rip your ninja to shreds. If you get on the elevator and hold up (To go up on the elevator) and keep holding up, then while your holding up press the SPACE bar, this will result in a gory mess of brains and blood.
Dec 21 2010 1:26PM
[Cheat]- If you press the SPACE bar while playing the game it will result in killing your ninja, leaving him lifeless on the ground. I use this for amusement, for example if your running towards a cliff and press the SPACE bar just before you jump, your person will die and limply fall towards their doom.
Dec 21 2010 1:26PM
[Cheat]- On the title menu, if you CLICK and HOLD the game buttons, you can drag them along the screen and break off individual buttons and toss them around the screen. (Supplies 5 seconds of amusement)
Dec 21 2010 1:26PM
Cheat- Hold the SHIFT key to activate "Hook Targeting System" It will pinpoint the exact path of your hook when it is shot. This will help with targeting so you don't have to keep shooting over and over to get your hook where you want it.
Dec 21 2010 12:55PM
Ill give it a 8/10 e.e. Beat it with a final scoring of 62,492 And A final death count of 2 (Kept falling in spikes on level 7 >.<)
Sep 30 2010 5:32PM
VERY FUN :D
Jul 18 2010 1:40PM
i like death
Jul 3 2010 12:31PM
could survive 2x that.that ninja is a puss.
Jul 3 2010 12:30PM
This games is 4/5, the only problem is than if he falls more than 3ft down he dies,Niko Bellic in GrandTheftAutoIV
Jun 19 2010 12:11AM
favorite game
Jun 18 2010 11:07PM
if you press shift this red thing is there and i dont know how to use it!!!
Jun 10 2010 7:30PM
I beat it. My score was 23612
Mar 28 2010 1:54PM
well expect for my friends...than they arnt idiots.
Mar 27 2010 7:35PM
oh my if you think it sucks than you might suck (well duhh) so all u idiots that cant pass the 1st level are noobs :(
Mar 10 2010 10:41PM
awesome I love it 10/10
Mar 7 2010 10:21AM
can beat level 3 not beat the whole game
score-1,678,934 beat that
Mar 5 2010 11:17AM
****ing fun i rate this one hundred thousand
Mar 2 2010 8:20PM
i beat it my score 41337
Feb 22 2010 8:28PM
Holy crap, nobody called first comment. I'm not gonna 'cause that's retarded. But if one of the idiots who does that wants to, be my guest. And I think this game is really awesome.
Feb 18 2010 11:06AM
**** game
Feb 14 2010 5:30PM
this game rocks when you press spacebar the person dies for no reason.and if you push the wall hard thenthen blood gushes out a lot this is funny and fun and a lot weird
Feb 8 2010 7:32PM
man i so dont get this game
Feb 7 2010 12:04PM
definatlt goin to favs............
:)
Feb 7 2010 9:50AM
hooks i mean
Feb 7 2010 9:48AM
O_O Theres Something weird for laptopif you have a mouse (wireless) u hold that down (right button) then click the one connected to the computer and taa daa 2 huoks
Feb 6 2010 1:54PM
LOL ahh heres something weird instead of pressing start game hold it and move ur cursor around and it will break the chain... it will work nio instructinos and credits also XD and the other one to lol
Feb 4 2010 8:49PM
omg i hate this game i dont like it
Feb 2 2010 8:24PM
holy dooly mate!
Feb 1 2010 9:16PM
this game is so stupid even though i play it alot we should all get a life
Feb 1 2010 5:18PM
best game ever

if ur a hater _,I,, -_-,,I,_
Jan 30 2010 9:34AM
what it needs is some theme music
Jan 23 2010 11:32PM
2/5
Jan 10 2010 10:23PM
LOVE the game 10/10
Jan 1 2010 1:00AM
pity cool, pity cool
Dec 30 2009 12:58AM
Why doesn't my rope even shoot!?!
Dec 21 2009 7:54PM
i beat it and i give it 5/5
Dec 14 2009 9:42PM
ME TO!
Dec 14 2009 9:47AM
i love it!
Dec 9 2009 12:56AM
LOL 3rd level i grabbed a rock and came up really fast and slamed his head into the rock, :3 []Dricless
Dec 5 2009 2:29PM
REALLY GOOD 109/109
Dec 4 2009 9:26PM
THAT WAS GAY AS HELL
Nov 29 2009 7:28PM
in lvl 3 SMASH HIM ON THE ROCKS
Nov 29 2009 12:27PM
good 5/5
Nov 26 2009 3:23PM
best ninja game ever
Nov 25 2009 7:10PM
its cool
Nov 12 2009 1:51PM
its all right but omg it is gay
Nov 11 2009 5:42PM
i like it because you can in the 1st lvl you can close line yourself if you do it right
Nov 10 2009 8:16PM
dnt like
Nov 9 2009 7:58PM
gay
Nov 2 2009 7:03PM
i give this game 1 being the worst and 5 being the best i give it a 1
Nov 1 2009 8:17PM
LOL XD i beat the game with a score of 0!LOL XD
Oct 31 2009 1:56PM
COOOOOOL GAME
Oct 31 2009 11:40AM
good game 5/5
Oct 30 2009 11:28PM
Hard game
Oct 28 2009 5:45PM
WOOT BEAT IT AWSOME GAME!!! 10/10!!
Oct 14 2009 8:17PM
fun
Oct 12 2009 4:58PM
Lvl. 3
Oct 12 2009 4:40PM
wtf chase?how did you do that?
Oct 3 2009 6:10PM
10.45]Polys:(200,180,230,210,360,200,0,0,0,0,0)(330,200,450,280,480,200,0,0,0,0,0)(480,200,480,110,510,100,0,0,0,0,0)(470,220,650,220,500,120,0,0,0,0,0)(490,250,640,250,490,220,0,0,0,0,0)(640,250,640,220,490,220,0,0,0,0,0)(730,250,730,130,780,130,0,0,0,0,0)(730,250,770,250,780,130,0,0,0,0,0)(820,250,950,250,920,200,0,0,0,0,0)(820,250,820,200,920,200,0,0,0,0,0)(940,300,920,330,930,330,0,0,0,0,0)(960,340,940,370,990,380,0,0,0,0,0)(900,300,880,360,940,330,0,0,0,0,0)(870,400,950,480,970,410,0,0,0,0,0)(980,450,980,560,1000,560,0,0,0,0,0)(980,450,1000,450,1000,560,0,0,0,0,0)(880,380,870,400,890,380,0,0,0,0,0)(880,410,880,410,990,560,0,0,0,0,0)(1000,560,840,560,1000,610,0,0,0,0,0)(1000,610,840,610,840,560,0,0,0,0,0)
Sep 25 2009 10:10PM
1ST COMMENT
WOOT 3/5
Sep 4 2009 2:40AM
awesome!
Sep 3 2009 5:17PM
this is really good 4/5 P.S. 102 comet oh yea
Sep 2 2009 8:43AM
101 woo-hoo
Aug 30 2009 11:15AM
the rope didnt even throw 100th comment woo
Aug 25 2009 10:45PM
got to lvl 6
Aug 25 2009 2:52PM
sometimes this game is just boring rating it a 2.5
Aug 25 2009 2:52PM
got to lvl 3
Aug 23 2009 9:27AM
how do u wall jump ??? d-_-b
Aug 22 2009 7:23PM
the best part of the game is when the ninja dies i give it a 10/10
Aug 20 2009 5:33PM
i love this espslecially wen the ninja dies lol im cool 8-)
Aug 18 2009 10:43AM
Great game! :)
Aug 17 2009 4:48PM
This game does not suck it is really challenging :D
Aug 13 2009 1:16PM
THIS GAME SUCKS ####!
Aug 10 2009 10:22AM
and sbcurry409 your just saying that because you suck at the game
Aug 10 2009 10:18AM
i love to kill him but its kinda a hard game 4/5
Jul 31 2009 3:42PM
Thiz $h!z iz F-ing awsome but i cant pazz LVL 5 for some F-ing reason my bro says i suck and he cant even pass LVL 2. XD
Jul 29 2009 9:55PM
I like the theme is classic.
Jul 29 2009 8:11PM
this games cool
Jul 29 2009 5:14PM
really fun game except its hard cuz u alwayz die Lmao yea i guess thats it bye and add me
Jul 29 2009 4:17PM
LMAO THIS IS FUN
Jul 28 2009 11:49AM
good game kinda sucked cuz you do essentialy the same thing 4/5
Jul 26 2009 8:34AM
4/5 PRETTY GOOD KINDA REPETITIVE
Jul 22 2009 5:13PM
I HATE IT SO STUPID I CANT SWING ACROSS MY ROPE IS KEEP HOOKING TO THE FLOOR ITS DUMB 0/5 :(
Jul 16 2009 12:56AM
My BROTHER BEA IT HAHA SUCKAS BAT THAT A HOLES
Jul 13 2009 1:08PM
i kinde of like this game
Jul 6 2009 2:54PM
dis game iz ****in awesum and its fun when he diez
Jul 6 2009 2:00PM
its fun to kill the ninja. i like it when he splatters 2 the ground
Jul 6 2009 1:18PM
oh and it rox:@
Jul 6 2009 1:18PM
wow this is preety fun to play 100000000000\1
Jul 1 2009 1:55PM
this game is fun to kill the ninja
:)
Jun 28 2009 7:27PM
COOL 10/10 first com
Jun 28 2009 12:06AM
i cant past lvl 9 fun game though :D
Jun 11 2009 4:20PM
how to you get a hook? I just get a little yellow thing
May 31 2009 1:14PM
its not gay at all so stop sayin tat
May 28 2009 8:26AM
I smashd into a wall and went boom he he boom
May 17 2009 9:15PM
this was fun. i beat it over and over. . . +.+
May 11 2009 12:49PM
i made it to level 8 then i had to go
Mar 31 2009 6:06PM
cool game 4/5 um........ the ending sucks bad!!!! so thats a downer >:(
Mar 23 2009 11:32PM
can't get pass lvl6
Mar 17 2009 9:25PM
nice game
Mar 14 2009 1:12AM
wtf
Mar 14 2009 1:09AM
it all right :)
Mar 8 2009 10:26AM
this game sucks real bad
Mar 7 2009 12:52PM
how do you pass level 7!?
Feb 22 2009 6:55PM
I WAS ON LEVEL 5 AND I WAS GOIN DOUN AND THE NEXT THIN I KNEW I WAS SLIDING ACROSS THE ORANGE FLOOR!
Feb 19 2009 12:43PM
BEAT IT
Feb 19 2009 10:22AM
shut up ninjaman its a game you have to die some way
Feb 15 2009 6:36PM
This does not meet Ninja standards. NINJAS DO NOT TAKE FREAKIN FALL DAMAGE!!!!!!!!!! 4/10
Feb 2 2009 7:57PM
i LIKE WHEN HE SWINGS AND HITS A WALL AND EXPLODES.
Jan 30 2009 8:20PM
awsome
Jan 2 2009 10:01AM
am i the onlt 1 who went through the whole 2nd level like indiana jones
Dec 22 2008 4:10PM
Its funny how his bodyparts come off!
Dec 14 2008 1:05PM
awsome game 10/10
Dec 14 2008 8:56AM
i beat it 4 deaths
Dec 1 2008 1:43PM
great game. add me i'll add u
Nov 30 2008 6:56PM
i beat the game 0 deaths
Nov 24 2008 10:25AM
I LOVE THIS GAME AND I BEAT IT WITHOUT DIEING BEAT THAT!!!!!!!
Nov 16 2008 9:17PM
i found another glitch!!!
Nov 14 2008 7:58AM
sweet
Nov 12 2008 3:30PM
mint game but i got bored at lvl 8 with score of about 52000 so i just went off it
Nov 9 2008 5:30PM
DUDE! PLEASE WHO EVER IS PLAYING THIS GAME TELL ME HOW TO PLAYP,LEASE!
Nov 8 2008 9:50PM
This is probably the best game I have ever played! I give it a 10 out of 10. The first 10 out of 10 i have evr given
Nov 7 2008 3:30AM
Fun game though gets kinda hard around level 7...Got tired of dying on level 8 so I stopped playing...
Nov 4 2008 11:07AM
I love killing myself on Lvl.3, there are so many ways and its somewhat easy to navigate in that level so its really fun:P
Nov 3 2008 10:09PM
I found a glitch but really fun game...its goin on my favorites
Nov 3 2008 5:31PM
"I beat it a few times" means the game not level 6, by the way cuz it might be confusing. Also, I forgot to put in the following after idk how to work level editor: So i just keep repeating the game:((P.S.Thats also why I've beat it a few times:P)
Nov 3 2008 5:28PM
This game does get hard and I detest the level that sort of looks like the grand canyon or something i think itsa lvl 6 but w/e. I beat it a few times but I don't understand how to work the level editor.(All u can do is make triangles & the "test level" button stopped working) So, can anyone tell me how to use it or something like that? BTW, 4,000,000,009/5
Nov 3 2008 4:16AM
THIS IS EPIC PLLLLLLLLLLLZ MAKE ANOTHER 999/5
Nov 2 2008 8:40PM
friggin love this game
Nov 2 2008 12:17PM
w00t beat lvl 7 im almost beat lvl8 w00t
Nov 2 2008 9:13AM
this game is easy but lvl 7 is impossible to beat
Nov 2 2008 7:58AM
the game is easy.LEVEL 7 BABE!!!!!!!!!!
Nov 1 2008 9:34PM
what the **** do you mean slipknot is right
Nov 1 2008 2:45PM
Wtf Are You People Talking About? Send In Help A.S.A.P? That Makes No God Damn Scense, It Is A Game For **** Sakes.
Nov 1 2008 8:58AM
A.S.A.P.!!!!!!!!!! A.S.A.P.!!!!!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHH 1001! 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010!!!!!!!!!!!!!!
Nov 1 2008 8:56AM
HELP SEND IN A SPENCAL! I DIED 1000 TIMES IN THE SECOND LEVEL! *screen goes black*
Oct 31 2008 8:08PM
send in somewone. need help!level3 .over80 deaths.SEND SOMEWOME FOR HELP!!A.S.A.P!!!!!!!
Oct 31 2008 1:17PM
WOOT! I beat it.... now im sad.... TIME FOR LEVEL EDITOR!
Oct 31 2008 2:53AM
i love it! but its really hard i am stuck in lvl5 help anybody!!!
Oct 30 2008 9:29PM
ok everyone level 5....go to the right side of the bottom.....its an elevater go up...end of storie...
Oct 30 2008 6:12PM
its cool but i cant get past level 5
Oct 30 2008 4:32PM
to cool to stop
Oct 30 2008 8:15AM
good BUT VERY DAMN HARD!
Oct 29 2008 10:08PM
OMG THE PHILLYS WON!!!!!!:D
Oct 29 2008 9:52PM
o i beat it :) in yo face
Oct 29 2008 8:06PM
How do i effing play??!?!?
1/5
Oct 29 2008 5:29PM
ok a cool glitch wene your on level five theres the falling stone grapple it then itl fall and youll float
Oct 29 2008 4:06PM
its hard to get past lev 5 but its fun
Oct 29 2008 11:47AM
omg I love this game! look its a grappling hook so you cant grab onto the ceiling you have to throw it onto another platform so it will grab the floor.
Oct 29 2008 4:34AM
y is evry1 so stuck on 7? its easy as. the easiest part is the big jump i just had a bit of trouble getting up there and btw lvl 10 =P
Oct 29 2008 3:34AM
WTF? I can't do anything! The "hook" is just a random yellow stick thing, and all it does is slow my movement and stop me from jumping.
Oct 29 2008 12:40AM
woot level 7 hella hard mostly 3
Oct 28 2008 10:35PM
ok, one thing to say to all of those who say, "this is gay" or "i hate this game!' Do you really HATE it? or is it just that you can't play it? To my opinion... I like this game, i couldn't get lvl 3.
Oct 28 2008 7:20PM
its fun, but i just could not beat level 7 it was so ****ing annoying
Oct 28 2008 7:12PM
it a o.k game 4/5
Oct 28 2008 4:49PM
its kinda fun
Oct 28 2008 3:52PM
i hate this game!!!!!!!!!!!!!! id rank it 0/5!!!!!! and very gay!!!!!!
Oct 28 2008 3:46PM
gay
Oct 28 2008 9:43AM
gay
Add To Favorites  |   Tell a Friend  |   Our Fun Game Blog  |   Contact Us  |   Privacy Policy  |   Advertising  |   Game Authors  |   Game Bloggers
Copyright © 2005-2019 MostFunGames. All rights reserved.